17. marraskuuta 2015

96.

Ei saatana.. aina mä meen ja pilaan kaiken. Mulla oli oikeen loistava kalorimäärä kasassa, mutta mitä kävi - no se että päätin ettei kahden itsetehdyn, rasvaisen karjalanpiirakan syöminen mitään haittaa.

Kun kyllähän se todellakin haittaa!!!

Aivan sama että tuli tänään liikuttua kaksi ja puoli tuntia. Painokin oli äsken kuvottavat 57.8kg. Mä vaan lihon ja lihon ja lihon...

Listaanpa nää ruuat nyt kuitenkin
▪ 200g raejuustoa 138kcal
▪ lautasellinen salaattia, jossa kurkkua, tomaattia
ja jäävuorisalaattia. Max. n. 20kcal
▪ 200g Arla rasvaton mansikka-mustikkajogurtti 80kcal
▪ 66g kurkkua n. 7kcal
▪ 67g tomaattia 15kcal
▪ 2 kahvia maitotilkalla n. 10kcal
▪ 0.5l Cola Zero 2kcal
▪ = n. 272kcal MUTTA
▪ ne karjalanpiirakat. Ei mitään havaintoa niiden kaloreista.
Yhdessä on aivan salettina reippaasti yli 100kcal/kpl. Hyi helvetti..

Että ei mitään havaintoa lopullisista kaloreista. Jos vaikka leikitään, että kahdessa piirakassa on yhteensä 300kcal niin totaali ois 572kcal. Mutta oon varma että se ei riitä - noissa on varmaan se 300kcal/kpl?!?!!!

En mä tiedä. Hirveä hedari ja vitutus. Meen varmaan vaan nukkumaan (ja lihomaan entisestäni)..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥